Herb Częstochowy
Urząd Miasta Częstochowy
42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
telefon: +48 (34) 3 707 100
e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
Karta Informacyjna
SO001

sekap
Nazwa sprawy:

Nadawanie numeru ewidencyjnego PESEL na wniosek osoby


W związku z zagrożeniem związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, brak jest możliwości złożenia wniosku o nadanie nr PESEL pocztą lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej przez platformę ePUAP.

I. Podstawa Prawna
  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz.U. z 2021r., poz. 510)
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 1984)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. Poz. 735)

II. Wymagane wnioski
  • wniosek o nadanie/zmianę numeru PESEL - F-SO0011 pdf**

III. Wymagane załączniki
  • brak

IV. Dokumenty do wglądu
  • dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu)

V. Opłaty
  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy
  • niezwłocznie

VII. Miejsce załatwienia sprawy
  • ul. Jerzego Waszyngtona 5, I piętro, sala 111, stanowisko A 8 i A 9
    tel.: 34 37 07 702, 34 37 07 703
    Pracownicy: Agnieszka Mazur, Arkadiusz Staniec, Grażyna Szarek, Joanna Urbanik

VIII. Godziny pracy
  • - poniedziałek: 7.30-15.30,
    - wtorek: 7.30-17.00,
    - środa: 7.30-15.30,
    - czwartek: 7.30-15.30,
    - piątek: 7.30-15.30

IX. Jednostka odpowiedzialna

X. Tryb odwoławczy
  • brak

XI. Opłaty za odwołanie
  • brak

XII. Uwagi
  • brak

Klauzula informacyjna

Zapoznaj sie z klauzulą

**Jeśli masz problemy z odczytem plików pobierz darmowe przeglądarki .DOC i .PDF

data utworzenia: 2003/11/19
data ostatniej aktualizacji: 2021/04/27
zatwierdzony: tak
data zatwierdzenia: 2021/04/27