Herb Częstochowy
Urząd Miasta Częstochowy
42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
telefon: +48 (34) 3 707 100
e-mail: info@czestochowa.um.gov.pl
Karta Informacyjna
KP001

sekap
Nazwa sprawy:

Przyjmowanie zgłoszeń o imprezach artystycznych i przygotowywanie decyzji o zakazie odbycia imprezy artystycznej lub rozrywkowej


Zgodnie z Zarządzeniem nr 841.2020 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozpowszechnianiu się wirusa COVID-19 wśród mieszkańców Częstochowy i wynikającym z niego zamknięciem Urzędu Miasta Częstochowy dla interesantów - załatwianie spraw odbywa się poprzez korespondencję tradycyjną (przesłanie kompletnych dokumentów na adres: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Kultury, Promocji i Sportu, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa) lub za pośrednictwem platformy ePUAP, SEKAP. W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się telefonicznie z pracownikami zajmującymi się daną sprawą lub elektronicznie na adres kps@czestochowa.um.gov.pl.

I. Podstawa Prawna
  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późniejszymi zmianami)
  • Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 194);
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. Poz. 735)

II. Wymagane wnioski
  • druk zgłoszenia imprezy artystycznej lub rozrywkowej - F-KP0011 word pdf**

III. Wymagane załączniki
  • brak

IV. Dokumenty do wglądu
  • brak

V. Opłaty
  • brak

VI. Termin załatwienia sprawy
  • zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia. Decyzja o zakazie odbycia imprezy artystycznej lub rozrywkowej powinna być doręczona podmiotowi, który ją organizuje w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia

VII. Miejsce załatwienia sprawy
  • Al. Najświętszej Maryi Panny 45 a, pokój 13
    tel.: 34 37 07 466
    Pracownik: Hanna Bystra-Jędrecka

VIII. Godziny pracy
  • - poniedziałek: 7.30-15.30,
    - wtorek: 7.30-15.30,
    - środa: 7.30-15.30,
    - czwartek: 7.30-15.30,
    - piątek: 7.30-15.30

IX. Jednostka odpowiedzialna

X. Tryb odwoławczy
  • Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 3 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie podlega rozpoznaniu w terminie 7 dni od dnia wniesienia. Niewydanie decyzji w tym terminie oznacza zgodę na odbycie imprezy. Decyzję wydaną w wyniku wniesienia odwołania doręcza się w terminie 3 dni;

XI. Opłaty za odwołanie
  • brak

XII. Uwagi
  • brak

Klauzula informacyjna

Zapoznaj sie z klauzulą

**Jeśli masz problemy z odczytem plików pobierz darmowe przeglądarki .DOC i .PDF

data utworzenia: 2003/11/19
data ostatniej aktualizacji: 2021/06/09
zatwierdzony: tak
data zatwierdzenia: 2021/06/09