|
|
Karta Informacyjna
|
BGLK009
 |
Nazwa sprawy:
Wynajem lokalu mieszkalnego
|
|
W związku z zagrożeniem spowodowanym rozprzestrzenianiem się koronawirusa interesanci będą obsługiwani wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (bglk@czestochowa.um.gov.pl lub info@czestochowa.um.gov.pl), Elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: adres skrytki ePUAP: /97j3t1ixjk/SkrytkaESP oraz poczty tradycyjnej,
|
|
I. Podstawa Prawna
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 611)
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. (Dz.U. z 2011r. Nr 14, poz. 67 z późniejszymi zmianami)
- Uchwała Nr 338.XXVI.2016 Rady Miasta Częstochowy z dnia 23 czerwca 2016 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy (Dz. Urz. Woj. Śl. Poz. 3609 z dnia 30 czerwca 2016 r.)
- Uchwała Nr 153.XIII.2019 Rady Miasta Częstochowy z dnia 18 czerwca 2019 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 338.XXVI.2016 Rady Miasta Częstochowy z dnia 23 czerwca 2016 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy (Dz. Urz. Woj. Śl. Poz. 4651 z dnia 27 czerwca 2019 r.)
- Zarządzenie nr 1084.2020 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 21 sierpnia 2020 roku w sprawie ustalenia stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Częstochowy.
- Zarządzenie nr 410.2019 Prezydenta Miasta Częstochowy z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wynajmu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy z późniejszymi zmianami
|
|
II. Wymagane wnioski
- druk wniosku dot. wynajmu lokalu mieszkalnego - F-BGLK0091
**
- aktualizacja wniosku o wynajem lokalu - F-BGLK0092
**
|
|
III. Wymagane załączniki
- - tytuł prawny do zajmowanego lokalu,
- postanowienie sądu o umieszczeniu w pieczy zastępczej,
- kserokopie decyzji ZUS/KRUS o przyznanym świadczeniu w przypadku emerytury, renty
- kserokopia orzeczenia o stanie zdrowia członków gospodarstwa domowego
|
|
IV. Dokumenty do wglądu
|
|
V. Opłaty
- brak
- W przypadku składania dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, należy uiścić opłatę skarbową* 17 zł (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
|
|
VI. Termin załatwienia sprawy
- odpowiedź na wniosek udzielona jest w terminie 1 miesiąca od złożenia wniosku
|
|
VII. Miejsce załatwienia sprawy
- ul. Śląska 11/13,
pokój 308
miejsce złożenia wniosku - Biuro Obsługi Interesanta , Stanowisko E tel.: 34 37-07-508
Pracownicy: Iwona Biedroń, Paulina Rurajska
|
|
VIII. Godziny pracy
- - poniedziałek: 7.30-15.30,
- wtorek: 7.30-15.30,
- środa: 7.30-15.30,
- czwartek: 7.30-15.30,
- piątek: 7.30-15.30
|
|
IX. Jednostka odpowiedzialna
|
|
X. Tryb odwoławczy
|
|
XI. Opłaty za odwołanie
|
|
XII. Uwagi
|
|
Klauzula informacyjna
Zapoznaj sie z klauzulą
|
|
**Jeśli masz problemy z odczytem plików pobierz darmowe przeglądarki .DOC i .PDF

|
data utworzenia:
2003/11/19
data ostatniej aktualizacji: 2020/08/24
zatwierdzony: tak
data zatwierdzenia: 2020/08/24
|